Минулий рік виявився для девелоперської компанії Greenville достатньо успішним. Незважаючи на складні умови воєнного часу, у столичному житловому комплексі Greenville на Печерську досягнуто вагомого прогресу: збудовано 19 402 м² житлової площі, завершено 95% каркасу двох секцій, продовжуються роботи зі скління, повністю готовий моноліт підземного паркінгу. 

На 2025 рік заплановано завершення цих секцій, підключення до комунікаційних мереж, монтаж ліфтів і старт нової секції.

“Рік для нас був сповнений викликами. Мобілізація та відтік кадрів змусили нас переукомплектовувати бригади, а логістичні труднощі вимагали перебудови постачальних ланцюжків. Попри все, ми намагаємося демонструвати стабільний і поступальний прогрес, незважаючи на негативні чинники”, – зазначає керівниця київських проєктів Greenville Наталія Дубик. 

На її думку, покупець активно звертає увагу саме на темпи та динаміку будівництва. 

“Жодні маркетингові стратегії, якими б креативними чи інноваційними вони не були, не зможуть перекрити відсутність реальної активності на будмайданчиках. Покупець сьогодні дуже обізнаний і уважний. Він стежить за прогресом будівництва, аналізує надійність забудовника і шукає підтвердження реальних дій, а не обіцянок. В умовах нинішньої невизначеності маркетинг може лише привернути увагу, але без динаміки на будівельних майданчиках це буде марно. Покупець довіряє тому, що може побачити на власні очі, – працюючі крани, готові секції, терміни, що дотримуються. Тиша на будмайданчику є для клієнта сигналом ризику, який перекреслює навіть найкращі рекламні кампанії”, – констатує топ-менеджерка компанії. 

Поширити